NAUJOSIOS AKMENĖS VAIKŲ LOPŠELIS-DARŽELIS ,,BURATINAS’
PLATUSIS AUDITAS
2018 m.
Geriausiai įvertinti įstaigos pagrindiniai ir pagalbiniai veiklos rodikliai
Sritis |
Veiklos rodikliai |
Pagalbiniai rodikliai |
1 lygis |
2 lygis |
3 lygis |
4 lygis |
||||
1.Etosas
3.0 |
1.1 Mokyklos vertybės |
1.1.1. Vaikų kultūra |
|
|
|
|
|
|||
1.1.2.Aplinkos svetingumas, saugumas, estetika |
|
|||||||||
1.1.3. Mokyklos mikroklimatas |
|
|||||||||
1.1.4. Lygių galimybių suteikimas ir teisingumas |
|
|||||||||
1.1.5. Tradicijos |
|
|||||||||
|
||||||||||
|
|
3.2 |
|
|||||||
1.2. Mokyklos įvaizdis |
1.2.1. Tapatumo ir pasididžiavimo mokykla, jausmas |
|
|
|
|
|
||||
1.2.2. Mokyklos populiarumas ir prestižas |
|
|||||||||
1.2.3.Įvaizdžio kūrimo kultūra |
|
|||||||||
|
|
3.3 |
|
|||||||
1.3. Mokyklos vidaus ir išorės ryšiai |
1.3.1. Darbo tvarka ir taisyklės |
|
|
|
|
|
||||
1.3.2. Pageidaujamo elgesio skatinimas |
|
|||||||||
1.3.3. Aplinkos jaukumas |
|
|||||||||
|
|
3.2 |
|
|||||||
2. Vaiko ugdymas ir ugdymasis
3.3 |
2.1. Ugdymo turinys
|
2.1.1. Programos atitiktis valstybės nustatytiems reikalavimams |
|
|
|
|
|
|||
2.1.2. Programų tarpusavio dermė |
|
|||||||||
2.1.3. Programų atitiktis vaikų ugdymosi poreikiams ir interesams |
|
|||||||||
2.1.4. Ugdymo(si ) aplinkos, priemonių atitiktis vaikų amžiui, poreikiams bei interesams |
|
|||||||||
|
|
3.4 |
|
|||||||
2.2. Ugdymo(si) turinio ir procedūrų planavimas |
2.2.1.Ugdymo turinio ir kasdieninės veiklos planavimas |
|
|
|
|
|
||||
2.2.2. Planavimo procedūrų kokybė |
|
|||||||||
2.2.3. Metodinė pagalba planavimui |
|
|||||||||
|
|
3.4 |
|
|||||||
2.3. Mokymo(si) proceso kokybė |
2.3.1. Ugdomosios veiklos tikslingumas, veiksmingumas, kūrybiškumas sistemingumas |
|
|
|
|
|
||||
2.3.2. Ugdymo organizavimo kokybė |
|
|||||||||
2.3.3.Mokytojo ir ugdytinio sąveika |
|
|||||||||
2.3.4. Ugdymo motyvacijos palaikymas |
|
|||||||||
|
|
3.3 |
|
|||||||
2.4 Šeimos ir mokyklos bendradarbiavimas ugdymo procese |
2.4.1 Šeimos įtraukimas į vaikų ugdymo( si ) procesą mokykloje. |
|
|
|
|
|
||||
2.4.2. Šeimos informavimo apie vaiką procedūrų kokybė |
|
|||||||||
2.4.3.Šeimos gaunamos informacijos kokybė |
|
|||||||||
|
|
3.0 |
|
|||||||
3.Vaiko ugdymo( si) pasiekimai
3.1 |
3.1. Vaiko raidos ir pasiekimų vertinimas |
3.1.1. Vaiko daromos pažangos vertinimo sistema |
|
|
|
|
|
|||
3.1.2 Mokytojų ir tėvų veiklos dermė skatinant vaiko pasiekimus ir juos vertinant |
|
|||||||||
|
|
3.1 |
|
|||||||
3.2.Vaiko pasiekimų kokybė |
3.2.1. Vaiko daroma pažanga įvairiai amžiaus tarpsniais |
|
|
|
|
|
||||
3.2.2. Vaiko pasiekimų kokybė priešmokykliniame amžiuje |
|
|||||||||
3.2.3.Specialiųjų poreikių vaikų ugdymosi pažanga |
|
|||||||||
|
|
|
3.2 |
|
||||||
4. Parama ir pagalba vaikui, šeimai
3.2 |
4.1.Vaikų teisių garantavimas ir atstovavimas |
4.1.1. Vaikų teisių atsispindėjimas mokyklos veiklos dokumentuose |
|
|
|
|
|
|||
4.1.2. Vaiko teisių garantavimas mokykloje 4.1.3 Vaiko teisių atstovavimas visuomenėjė |
|
|||||||||
|
|
3.4 |
|
|||||||
4.2. Vaiko poreikių tenkinimas |
4.2.1. Individualių vaiko saugumo, emocijų, fizinių ir socialinių poreikių tenkinimas |
|
|
|
|
|
||||
4.2.2. Vaiko asmeninės raiškos tenkinimas |
|
|||||||||
4.2.3. Psichologinė ir socialinė pagalba 4.2.4. Vaiko sveikatos stiprinimas 4.2.5. . |
|
|||||||||
|
|
3.1 |
|
|||||||
4.3. Parama ir pagalba šeimai |
4.3.1. Pagalbos ir paramos šeimai įvairovė |
|
|
|
|
|
||||
4.3.2. Teikiamų paslaugų kokybė 4.3.3 Paslaugų tikslingumas |
|
|||||||||
|
|
3.0 |
|
|||||||
5. Ištekliai
3.3
6. Mokyklos valdymas
3.4 |
5.1. Personalo politika |
5.1.1. Personalo formavimas |
|
|
|
|
|
|||
5.1.2. Personalo kompetencija ir jos panaudojimas |
|
|||||||||
5.1.3. Galimybių tobulėti sudarymas |
|
|||||||||
|
|
3.3 |
|
|||||||
5.2. Materialinė aplinka |
5.2.1. Veiklos erdvė ir jos būklė mokykloje |
|
|
|
|
|
||||
5.2.2. Ugdymo( si ) skatinanti aplinka |
|
|||||||||
|
|
3.5 |
|
|||||||
5.3. Finansavimo ištekliai |
5.3.1. Finansavimas |
|
|
|
|
|
||||
5.3.2. Biudžeto tvarkymo sistema |
|
|||||||||
|
|
3.1 |
|
|||||||
6.1. Vidaus auditas |
6.1.1. Mokytojų ir kito personalo dalyvavimas vidaus audite |
|
|
|
|
|||||
6.1.2. Vadovo dalyvavimas vidaus audite |
||||||||||
6.1.3. Vidaus audito rezultatų panaudojimas |
||||||||||
3.2 |
||||||||||
6.2. Strateginis mokyklos planas, metinė veiklos programa bei jų įgyvendinimas |
6.2.1 Strateginio plano ir metinės veiklos programos struktūra ir turinys |
|
|
|
|
|||||
6.2.2. Uždavinių įgyvendinimas |
||||||||||
6.2.3. Strateginio plano ir metinės veiklos programos veiksmingumas
|
||||||||||
|
3.5 |
|||||||||
6.3.Mokyklos vadovų veiklos veiksmingumas
|
6.3.1. Vadovo profesinė kompetencija |
3.4 |
|
|
|
|||||
6.3.2. Mokyklos atstovavimas ir reprezentavimas |
||||||||||
6.3.3. Santykis su personalu, komandų telkimas
|
||||||||||
6,4. Valdymo ir savivaldos dermė |
6.4.1. Mokyklos savivaldos institucijų kūrimas |
|
|
|
|
|||||
6.4.2. Mokyklos savivaldos kūrimas |
||||||||||
6.4.3. Savivaldos ir mokyklos administracijos sprendimų ir veiksmų dermė
|
||||||||||
|
3.3 |
|||||||||